Interaktiivinen sisältö toimii vuorovaikutuksessa kävijän kanssa tarjoten räätälöityjä ratkaisuja.

Sisältöön upotetut interaktiiviset botit aloittivat toimintansa Operarian kotisivuilla viikolla 48. Botit ilmestyvät näkyviin sivustoa selatessa ja opastavat vierailijoita löytämään sivuilta etsimänsä tiedon. ”Bottien käyttöönotto on osa jatkuvaa kehitystyötä, jota teemme palvellaksemme asiakkaitamme entistäkin paremmin”, kertoo Operarian toimitusjohtaja Markus Fabricius. ”Haluamme palvella kaikkia kotisivuillamme vierailevia asiakkaita sekä työnhakijoita mahdollisimman henkilökohtaisesti ja varmistaa, että he löytävät tarvitsemansa tiedot helposti ja nopeasti”, hän valottaa bottien käyttöönoton taustaa.

Interaktiivinen sisältö antaa Operarian kotisivuilla kävijöille välittömiä ja räätälöityjä ratkaisuja. Osallistumalla interaktiiviseen sisältöön kävijät saavat reaaliajassa vastauksia heille tärkeisiin kysymyksiin ja heidät ohjataan tarvittaessa lisätiedon pariin joko suoraan sivustolla tai yhteydenoton välityksellä.

Voit tutustua bottien toimintaan mm. Operarian kotisivujen etusivulla sekä Rekrytointipalvelut– ja Henkilöstövuokraus -osioissa!